2015(e)ko apirilaren 16(a), osteguna

Mencía, astoz ibili zen oporretan!


Aste Santu honetan Malagan egon nintzen nire familiarekin. Oso ondo pasatu nintzen eta gauza asko egin nuen. 

Eguraldi txarra zegoen eta horregatik ez nuen, egunero, igerilekura edo hondartzara joan. Gure hotelen jacuzzi bat zegoen eta han egon ginen egun osoan, ura bero bero-zegoelako. 

Egun batean Mijasera joan ginen, Mijas herri polit polita da eta dena zuria da. Han “asto-taxi” bat hartu genuen eta buelta bat eman zigun herria osoa. Gainera Mijasen miniaturaren museora joan ginen eta han gauza txiki-txikiak zeuden eta lupa batekin ikusten ziren. Han jibaroren buru bat zegoen.

Ere, gizon bat ikusi genuen hondartzan sardinak erretzen, Malagan “espetos” deitzen dira eta oso gozo daude.


Malagan upeltegi aintzin gehiena joan ginen, “zaintzailearen etxea” deitzen zen eta oso polita zen. (Mencia)







1 iruzkin: