2015(e)ko apirilaren 16(a), osteguna

Natalia, Balmasedako Aste Santuko protagonista

Kaixo, Natalia naiz eta hitz egingo dut nire herriko prozezioari buruz.

Nire herrian prosezio batzuk egiten dira Via Crucis deitzen dela.Prosezioa handiak egiten dituzte, gero txikiak eta azkenik ertainak. Nire herrian azaltzen dena da, Jesusen bizitza. Azken afaritik krusifizio arte.

Esango ditut pertsonak importanteenak prozezio txikian. 



  • Pertsona egin zuena Jesús: David Villa du izena.
  • Neska Birjinena egin zuena : Leire du izena.
  • Neska María Magdalena egin zuena: Garoa du izena.
  • Hiru Mariak egiten zuena: Ibanna, Amaia eta Izaro.
  • Judas Gorka zuen izena.
  • Pilatos alain zuen Izena.


Nik nire lagun batzuekin atera naiz herriko jendeaz. Prozezioan ateratzeko asko ensaiatu behar genuen. Ensaiotan lagun azko ezagutu ditut. Ensaio eta gero jolas asko zegoen, monitorekin egon ginen eta euskeraz hitz egin behar genuen.

Ostiralen gauean azken afaria egin zuten : Jesús afaldu zuen bere diszipuluekin. Larunbata goizean juizioa egin zen eta gero kruzifikatu zioten. 

Nik pizkat urduri nengoen eta beste pertsonaiak ere. Espero gustatu zaizula. (Natalia)



 


1 iruzkin: