2016(e)ko otsailaren 27(a), larunbata

HEMEN DUZUE IPUIN POLIT BAT TERESA ETA PAULA IDATZITAKOA. ONDO PASA IRAKURTZEN.
 Eskerrik asko Paula eta Teresa idazteagatik!  
     Hura
   Abentura


1 kapitulua


Bazen behin,  magia zeukan  neska eder bat. Berak ez zekien magikoa zela. Egun normal batean bera eskolara joan zen beti bezala. Neskak Paula zuen
izena.

Baina… bere lagunik onena ez zegoen. Berak gutun bat zeukan bere mahai gainean. Gutunean jartzen zuen:


Kaixo, Teresa naiz. Lagundu mesedez!!! Ez dakit non nagoen eta hotz handia egiten du. Monstruo batzuk harrapatu didate. Saiatu salbatzen mesedez!!!!
                                                             Teresa.
Nora Teresa laguntzera joan zen!!!  Eskola amaitu eta gero aitari abisatu nion. Berak esan zidan ezin zuela ezer egin. Gero amari abisatu nion eta esan zidan ni ahal dudana egingo duela.  Hazi nintzen inbestigatzen eta . . .  nire lehenengo pista !!! aurkitu nuen berejertseia.  Zihur nengoen berea izago zela zeren bere izena zeukalako bordatuta. Bapatean monstruo bat aurkitu nuen eta esan zidan bera ikusi nahi ba nuela. Korrika egiten hasi nintzen bera aurkitzeko baina...Beste gutun bat!! Hau jartzen zuen:


Kaixo Paula, oraindik ez da hau amaitu zure laguntza behar dut!! Zuk magia duzu eta oso boteretsua gainera... Nire konfidantza zure alde dago
                                                                         Teresa

Orduan, Paula gehiago bilatu zuen. Eskolan begiratu zuen. Bere mahai gainean, bere musikako kaskoak zeuden.Eta beste ohar bat ere .Ohar hori, gorriz idatzita zegoen. Hau esaten zuen:
Kaixo, Paula.Zure magia erabili behar duzu !!! Teresa
                                                     
2 garren kapitulua.
Ai ene...


Eskolara heldu nintzenean,Teresari musika gustatzen zitzaiolaz ohartu zen eta abesten hasi zen. Baina...Gmaila! Orain dela asko ez dudala begiratzen! Orduan gmailan begiratu egin nuen. Teresa zerbait idatzi zuen:
:Kaixo, Paula ..Azkenean ez nago monstruoekin baina...Ipar poloan nago!!! Argazki bat bidaliko dizut ahal badut. Begira!!! Lagundu mesedez!!!

Laguntza behar zuenez,etxetik ihes egin
nuen.Baina ekipajea behar nuen.


*Termometroa
*Jantzi lodiak
*Soka bat
*Janaria
*Ura

Motxilan dana sartu eta hegazkina hartzera joan nintzen. Baina nire eserlekuan,ohar bat zegoen. Kaixo Paula., Teresa naiz. Hemen bazaude lagun ona zara.  Ekipajea ekarri egin behar duzu. Hotz asko egiten du eta.. gainera...Pinguinoak atakatzen ari didate.  Begira, uretara bota nahi didate baina. .zu laguntzen badidazu ez . Beno agur!

Orduan hegazkina lurperatu  egin zuenean, hortik atera nintzen eta hotz asko egiten zuen. Orduan, jantzi lodiak eta bokata bat atera nituen motxilatik.

3garren kapitulua


                                                                            Toma!!!!


Baina...Pinguinoen artean,Teresa zegoen!!! Eta oso pozik jarri nintzen. Pinguinoak ni ikusi ninduten eta beldurra neukan baina...Teresa ikusi zidanean...Oso pozik jarri nintzen eta hau esan zidan: Zure magia erabili!!! Eta nik esan nion: ez dakit nola erabiltzen den. Baina berak pozik begiratu egin zidan eta hau esan zidan: gure maitasuna da magia. Nik ere badut magia hori. Baina nik soka hartu eta Tarzan bezala egin nuen.


Bera hartu eta uretara erori egin genuen.Nik termometroa hartu nuen. Ura oso hotza zegoen eta itotzen hasi egin genuen. Baina...Azkenean sokara hartu genuen eta lurrera heldu ginen. Hegazkinean sartu eta etxera heldu ginen. Etxean sartu nintzenean nire aita amak besarkatu egin zidaten. Baina haserretu ere egin ziren. Eta hau esan zidaten:Berriro ihes egiten baduzu tableta barik geratu egingo zara. .Baina niri hori ez zitzaidan inportatzen. Nire laguna ondo zegoen eta hori zen inportantea.

Orduan afariaren orduan nik platerak garbitu nituen baina ez nintzen kezatu. Platerrak garbitu ondoren, ohera joan nintzen eta lo egin nuen. Oso amets arraroa izan nuen. Banegoen Teresarekin eta ez nuen aurkitzen. Hurrengo egunean,eskolan,nire mahaian,ohar bat zegoen. Bta Teresa haserretu egin zen. Hau jartzen zuen:Paula ,lagunak izan ahal genuela joan nintzen eta hor berarekin jolastu nuen nire                                         Berak hau esan zuen: Uretara bota zenidalako esan nion.  Baina nik bere etxera
                

                                                                   Ze polita!


Bere etxean nengoenean lepoko polit bat eman zidan.Bihotz erdi bat zeukan,eta bera beste erdia zeukan.Nirea loreak zituen, eta berak izarrak.Berea,oso polita zen baina nirea ere.


Nire txoria eta bere hamsterra oso lagunak egin ziren baina...Hurrengo egunean ohar bat zegoen.hau ipintzen zuen : Ez dakit ea nire laguna izan nahi duzunBaina nik film bat ikustera gonbidatu nuen.Asko gustatu zitzaion.Baina piska bat arraroa iruditu zitzaion.

Nire ustez, filma oso interesgarria izan zen. Baina...Hurrengo egunean, eskolan,jantokian aurkitu nuen txori txikitxo bat.Ez zen ahin txikia baina txikia zen.


Nire etxera eraman nuen,sendatu nuen gaixorik zegoelako eta nire txoria presentatu nuen.OSO LAGUNAK EGIN ZIREN!!!


Teresa eta ni, zuhaitz etxe bat egin genuen, Hor gure maskotak sartu genituen. Oso lagunak egin ziren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Azkenean,hor bizitzera geratu ginen eta oso oso pozik bizi egin ziren.








2 iruzkin: